READING MODE  
Informasi Komputer & Teknologi Terkini

WeFollow – Direktori Twitter Daripada Pengasas Digg

Diterbitkan pada March 15, 2009 oleh

Kevin Rose, pemilik laman terkenal, Digg hari ini melancarkan satu lagi laman yang agak menarik iaitu sebuah laman direktori yang dikhaskan untuk Twitter, WeFollow. Ianya menyenaraikan pengguna Twitter mengikut tag, dan disusun mengikut pengikut mereka. Lebih ramai pengikut seseorang di Twitter, lebih tinggi kedudukan pengguna tersebut yang dikaitkan dengan sebuah tag.

wefollow
Antaramuka Halaman Utama WeFollow

Untuk turut sama menyenaraikan akaun Twitter anda pada WeFollow, anda hanya perlu menghantar tweet kepada @wefollow dengan tiga tag yang berkaitan dengan akaun Twitter anda. Sebagai contoh, @wefollow #tagpertama #tagkedua #tagketiga.

Terdapat 6 komen
  1. Alamak, nak anto pun malu, maklumlah ramai sgt org follow.
    Lainlah Aman yg glamour kat Twitter. :)

  2. hehe… menarik jugak..
    tapi macam tak sesuai plak entry menteil.net ada kat situ.. hehe..

  3. OoH..satu cadangan..ape kate kiter rme2 wat hashtags #malaysia #bloggermalaysia #blogmalaysia..erk,xkn jdi spam ker nnti?huhu..

Komen

Nama
Web