READING MODE  
Informasi Komputer & Teknologi Terkini

Nampaknya, Rocket Internet kelihatan amat aktif akhir-akhir ini dengan melancarkan satu demi satu laman jualan mereka. Selepas semalam kami melaporkan yang mana laman pembelian makanan dengan mudah melalui atas-talian, FoodPanda dilancarkan, hari ini pula, mereka melancarkan laman Lazada Malaysia yang dinantikan ramai.

Lazada Malaysia boleh dikatakan dinantikan kebanyakkan pengemar barangan IT dan peralatan elektrik tempatan. Melalui laman tersebut, ia membolehkan para pengguna membeli barangan dan peralatan elektrik, termasuk komputer, televisyen, telefon pintar, tablet dan sebagainya dengan mudah, dan dihantar terus ke rumah anda secara percuma.

Sebelum ini, Rocket Internet turut telah melancarkan laman yang sama untuk pasaran Indonesia, dan minggu ini mereka telah pun memperkenalkannya kepada para pengguna tempatan. Bagi para pengemar barangan eletkrik dan gajet semasa, mungkin Lazada Malaysia menjadi salah satu laman kegemaran anda selepas ini.

Pada masa yang sama, mungkin kita akan dapat melihat lebih banyak laman jualan daripada Rocket Internet diperkenalkan dalam minggu-minggu akan datang.

Terdapat 15 komen
  1. Samsung S3 pun sdah jual di Lazada……..cepat upload produk website ni…..tapi harga rm 2199….hehe……tak ada offer…

    • masukkan voucher code “blog150″ .. dapat diskaun RM150, sampai 18 jun 2012 je.. lepas tu ko masukkan kat bank aku RM10 sebagai komisen bgtau heh

Komen

Nama
Web