Carian
LivingSocial Memasuki Arena Malaysia Melalui Everyday.com.my
August 2, 2011 Aman

Setelah Groupon memasuki Malaysia melalui Groupsmore, kini satu lagi gergasi dalam industri tawaran harian, iaitu LivingSocial turut sama memasuki arena industri tawaran harian tempatan dengan pengambil-alihan Ticket Monster, yang mana merupakan pemilik Everyday.com.my.

Harga pembelian tidak diumumkan oleh kedua-dua pihak. Namun dengan pembeliannya, ianya bakal memberikan impak yang tinggi terhadap pasaran Asia oleh LivingSocial.

Sebelum ini, Ticket Monster telah mengambil-alih Everyday.com.my pada bulan Jun yang lepas. Buat masa ini, Everyday dilaporkan mempunyai lebih daripada 400,000 orang pngguna, serta memegang hampir 40% pegangan dalam pasaran industri tawaran harian Malaysia. Everyday juga dijangka bakal memperluaskan perkhidmatan mereka ke pelbagai bandar utama diseluruh Malaysia tidak lama lagi.

Komen