SKMM Hadir Dengan Akaun Twitter Rasmi Untuk Menerima Aduan

Diterbitkan pada July 25, 2018. Diubah suai kali terakhir pada . oleh .

Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia kini dilihat telah hadir dengan sebuah akaun Twitter rasmi yang baru, dinamakan @MCMCReact. Melalui akaun baru ini, SKMM memfokuskan untuk respon kepada aduan daripada para pengguna berkaitan hal-hal melibatkan suruhanjaya berkenaan – termasuk berkaitan talian telekomunikasi, internet dan sebagainya.

Bagi anda yang menggunakan Twitter, kini anda turut boleh mengikut @MCMCReact ini dan terus menghubungi mereka, termasuk dapatkan nombor aduan melalui laman sosial berkenaan.

Selain daripada Twitter, pihak SKMM turut menyediakan aduan melalui saluran WhatsApp pada talian 0162206262.

Komen sekarang

komen

© Amanz / 2021 Kami