Catcha Digital melalui syarikat subsidiari iMedia sedia mempunyai sejumlah media digital dibawah mereka, termasuk OhMedia, Beautifulnara dan sebagainya. Selepas sekian lama memfokuskan kepada media memfokuskan gaya hidup dan hiburan, kini mereka turut membeli kumpulan media memfokuskan automotif, Drive 2 Digital Sdn Bhd.
Dibawah Drive 2 Digital, terdapat sebanyak empat jenama media automotif meliputi bahasa Melayu dan Cina, iaitu Automachi, Auto123, Careta dan juga Mekanika. Ia dikatakan jenama-jenama ini membentuk sejumlah satu juta pengunjung unik setiap bulan, selain mencapai lebih 45 juta tontonan video meliputi di TikTok, Instagram dan YouTube setiap bulan.
Catcha Digital membeli pegangan 60% pada Drive 2 Digital pada nilai RM16.2 juta. Pembayaran akan dilakukan dalam tiga pecahan untuk 24 bulan akan datang, dengan sasaran syarikat D2D mencapai sasaran keuntungan sebanyak RM3.5 juta dalam 12 bulan pertama.